Zaitoun, E., Taha, S., Ashour, S., & Rawagah, H. (2023). A study of students' knowledge, skills, and attitudes toward the use of infographics as a teaching tool. 2023 International Conference on Multimedia Computing, Networking and Applications (MCNA 2023), pp. 73–79.
Taha, S., Abulibdeh, E., Zaitoun, E., Daoud, S., & Rawagah, H.G. (2022). Investigating student perceptions of augmented reality utilizing Technology Acceptance Model (TAM).Proceedings of the 2022 23rd International Arab Conference on Information Technology (ACIT 2022).
Khasawneh, O.M., Mosta, I.I., & Rawagah, H.G. (2022). Educational philosophical thought and implication of Abu Hamid Al-Ghazali: An Islamic teacher education perspective. International Journal of Religion and Spirituality in Society, 12(1), pp. 115–132.
في عام 2015 اتفقت الدول الأعضاء في الأمم المتحدة على 17 هدفًا للتنمية المستدامة لإنهاء الفقر، وحماية الكوكب، وضمان الرفاه للجميع.
تساهم خبرة هذه الشخصية في أهداف التنمية المستدامة التالية:
حقوق الطبع والنشر © 2025 جامعة العين . جميع الحقوق محفوظة.