Farhi, F., Jeljeli, R., Kandeel, M. E., & Zahra, A. (2023). Social media marketing & corporate sector customers' loyalty: The case study of the Emirati telecommunication sector. In Proceedings of the 2023 10th International Conference on Social Networks Analysis, Management and Security (SNAMS 2023).
Jeljeli, R., Farhi, F., & Zahra, A. (2023). Impacts of PR and AI on reputation management: A case study of banking sector customers in UAE. Lecture Notes in Networks and Systems, 620, 265–277.
Farhi, F., Jeljeli, R., Zahra, A., Saidani, S., & Feguiri, L. (2023). Factors behind virtual assistance usage among iPhone users: Theory of reasoned action. International Journal of Interactive Mobile Technologies, 17(2), 42–61.
في عام 2015 اتفقت الدول الأعضاء في الأمم المتحدة على 17 هدفًا للتنمية المستدامة لإنهاء الفقر، وحماية الكوكب، وضمان الرفاه للجميع.
تساهم خبرة هذه الشخصية في أهداف التنمية المستدامة التالية:
حقوق الطبع والنشر © 2025 جامعة العين . جميع الحقوق محفوظة.